Analiza
S Tom PIT.connected boste lahko analizirali vedenje svojih kupcev in uspešnost marketinških kampanj. Vsi podatki vam bodo na voljo v realnem času in prav to vam nudi atraktiven način spremljanja učinkovitosti rezultatov kampanj, ki jih lahko naknadno tudi personalizirate, izboljšate in segmentirate.
Doseg
Pomembna funkcija marketinga je ponovno trženje. S Tom PIT.connected boste lahko dosegli tiste uporabnike, ki so v preteklosti že pokazali zanimanje za vaše izdelke in jih tako ponovno nagovorili.
Vpogled
Pridobite celosten vpogled v interakcijo s (potencialnimi ali obstoječimi) strankami ter zaposlenimi in na ta način prilagodite marketinške strategije ter izboljšajte njihovo učinkovitost.
Večdimenzionalnost
Pridobite znanje o kupcih s pomočjo več različnih kanalov (npr. spletno mesto podjetja, družbeni mediji, telefon, e-pošta, trženjske akcije in podobno) hitro in učinkovito ter tako dostopajte do njihovih aktivnosti iz različnih perspektiv.
Dostopnost
Imejte vse pomembne baze podatkov o strankah, njihovem vedenju, interesih, nakupnih vzorcih, zgodovini interakcij in podobno shranjene na enem mestu ter do njih dostopajte iz katerekoli naprave, kjerkoli in kadarkoli.
Sistematičnost
Vpeljite sistematično zbiranje podatkov o kupcih in sestavite cilje skupine glede na zanimanja, interakcije, pretekle nakupe in ostale vedenjske vzorce ter tako prikazujte relevantne ponudbe relevantnim uporabnikom.
Avtomatizacija
V svoj proces vpeljite marketinško avtomatizacijo, ki vam omogoča poenostavljeno strategijo digitalnega trženja. Namesto ročnega pošiljanja vsakega emaila, oglaševalske akcije ali objave na družbenih medijih, bo sistem to storil namesto vas. Na ta način boste prihranili čas in povečali prihodke podjetja.
Povezana digitalizacija
Marketing povežite z nekaterimi drugimi digitalnimi vsebinami in se tako čim boljše pripravite na digitalno preobrazbo.
S pomočjo marketinga dobimo vpogled v prodajne procese kupcev, kar vpliva na boljše prodajne rezultate.
Vsi, ki delajo s strankami, imajo dostop do njihovih podatkov (zanimanja, zgodovina nakupa, interakcije in podobno). Če imamo podatke o strankah, bodo tudi naše marketinške aktivnosti za pridobivanje novih strank (ali ohranjanje sedanjih) bolj učinkovite.
Omogočite kupcem vpogled v proizvodni proces in analizirajte trende po različnih tržiščih.