Odgovor je
– odvisno, kakšen odnos do digitalizacije imate.
Začnete s ponudbo za nekaj tisoč evrov, rešitev uvajate več mesecev. Kmalu ugotovite, da se ponudnik obotavlja in da ne more narediti tega, kar je sprva obljubil. Napoči trenutek, ko digitalizacijo končno za silo zaženete, ampak kaj, ko uporabniki tega nočejo uporabljati. Ponudnik vsiljuje vzdrževalno pogodbo, vsako leto vas obišče, da pobere licenčnino in vas, za povezavo na druge sisteme, izsiljuje z neživljenjskimi ponudbami. Vi pa ne morete storiti ničesar več.
Postanete ujetnik lastne digitalizacije.
Zgoraj opisana zgodba je zgodba tipičnega direktorja, ki se digitalizacije loteva brez vsakršnih strateških usmeritev. Ne potrebuje tehnologije, ne potrebuje vizije, vpeljeval bo rešitev za rešitvijo, kot se mu bo pač zazdelo. Vse probleme bodo reševali ponudniki, saj so navsezadnje tako obljubili, on pa bo na koncu vse to tudi plačal.
Kot se izkaže, preplačal. Večkrat.
Če vas zanima, kako se digitalizacije sploh lotiti, predlagamo, da preberete Kako in kje začeti z digitalno transformacijo.
Naš odgovor je:
Digitalizacija ne bi smela stati nič.
Oziroma skoraj nič, če smo zelo natančni. In stala vas ne bo nič, če jo boste vpeljali s Tom PIT.
Zakaj?
Nekaj odgovorov:
Ker so vsi digitalni izdelki Tom PIT brezplačni
Ker lahko Tom PIT digitalizacijo gostite v podatkovnem centru Tom PIT, s čimer se boste izognili stroškom vzdrževanja in nakupa strojne opreme
Ker so digitalne vsebine Tom PIT na voljo s katerekoli naprave, kar pomeni, da lahko uporabniki uporabljajo kar svoje mobilne naprave in jim ni potrebno ničesar nameščati in konfigurirati
Ker Tom PIT na vse digitalne izdelke daje doživljenjsko garancijo
Kaj pa digitalna preobrazba?
Če ste ves denar porabili za digitalizacijo, je kratko malo vseeno, ker ne morete ne naprej in ne nazaj.
Če ste z digitalizacijo nezadovoljni, ne morete naprej in morate začeti znova.
Če vaši uporabniki zavračajo uporabo digitalnih vsebin, morate razmisliti o tem, ali ste na pravi poti.
V kolikor se soočate s katerim od zgoraj omenjenih težav, na digitalno preobrazbo niste pripravljeni. V tem primeru se obrnite na nas.
Digitalna preobrazba vas lahko stane več miljonov €, tudi če niste veliko podjetje. Če boste naleteli na »pravega« ponudnika, vam bo pravzaprav pobral popolnoma ves denar. Tudi tistega, ki ga nimate.
Digitalna preobrazba s Tom PIT vas ne bo stala veliko, saj boste zanjo porabili natanko toliko, kot boste potrebovali. Vi določate tempo in proračun, ne mi. Mi vašim usmeritvam samo sledimo. Brezpogojno. S celovito storitvijo, ki zanesljivo prinaša rezultate.